Neden Sosyal Medya

Sizin henüz haberiniz olmamışken; birileri sizin adınızı kullanarak övgü, eleştiri, karalama, reklam amacı taşıyan paylaşımlar yapmış olabilir!.

SOSYAL MEDYA TAKİBİ

 

İsminizin, ürünlerinizin, yöneticilerinizin veya rakiplerinizin sosyal paylaşım alanlarındaki haberlerini anlık takip edin…

Facebook, twitter, google plus, linkedin gibi sosyal medya hesapları günümüzün en fazla ziyaretçi ağına sahip. Üstelik bir emsajı olan paylaşımların erişim hızı ve getirdikleri hesaplanabilecek ölçüde değil.sm

Ya bu paylaşımlar sizin hakkınızda eleştiri, övgü, hakaret, onaylama gibi bir mesaj taşıyor ve sizin bundan haberiniz olmamışsa?

Sosyal medya paylaşım ağları kullanıcıların seslerini en kısa yoldan duyurabildikleri platformlara dönüştü. Organik paylaşımlarda bulunan hesap sahipleri yazdıkları ile binlerce kişi tarafından görüntülenebiliyor. Hal böyleyken işinizi, markanızı, adınızı riske atmak ne kadar doğru olur?

Sosyal Medya Haberlerinde Sunulanlar

Hakkınızda konuşulanların kim olduklarını öğrenirken; yapılan paylaşımın olumlu olumsuz nasıl bir etki gösterdiğini de keşfetmiş olacaksınız. Hesap sahiplerinin takipçi sayısına, yaptıkları paylaşımların retweet sayısına, haberinizin okunma, yorumlanma değerlerine anında ulaşabileceğiniz ekran ile satış odaklı kriz noktaları belirleyebileceksiniz. Olumsuz, eleştirel, karalayıcı, hakaret içerikli, ürününüzü kötüleyici paylaşımlar olabileceği gibi; olumlu, teşekkür eden, memnuniyet içeren, övgü dolu haberlerinizi de görebilecek; müşteri ilişkilerinizi de bu sayede geliştirebileceksiniz.

social-mediaSosyal Medya Raporları

Medya takibinizin kimler tarafından ne amaçla yapıldığını anlamak, hangi ürün, mağaza, şube gibi mecralarınızın konuşulma ölçüsünü değerlendirmek gibi amaçlarla detaylı raporlar alabileceksiniz. Bu raporlar elinizin altında hem bir veri hem de organik bir online kamuoyu niteliğinde duracak, müşterilerinizin talep ve önerilerini değerlendirmeniz açısından ipuçları verecektir.